Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бигар Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Руснак І. С. 
Педагогічна преса української діаспори як джерело дослідження розвитку педагогічної думки й національної освіти закордонних українців [Електронний ресурс] / І. С. Руснак, Г. П. Бигар, С. З. Романюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 610-616. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_124
Проаналізовано публікації української педагогічної преси Канади (журнали «Учительське слово», «Рідна школа», «Життя і школа», «Тема», «Рідношкільник», «Український учитель в Канаді», «Відгукніться», присвячені різноманітним проблемам розвитку рідномовного шкільництва українців у діаспорі в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст., як джерело дослідження його історії. Розкрито її роль у висвітленні організаційно-дидактичних засад діяльності рідних шкіл та курсів українознавства, науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу у них та формуванні кадрового потенціалу для системи українського шкільництва в Канаді. Стверджено, що публікації етнічної педагогічної преси канадських українців є не тільки потужною джерельною базою для наукових досліджень, а й можуть успішно використовуватися у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ різних рівнів акредитації та закладах післядипломної педагогічної освіти.Рассмотрены публикации педагогической прессы канадских украинцев как источник исследования их взглядов на роль и значение родного языка в жизни человека, общества, нации, его функции в консолидации и развитии национальной меншины, в эволюции этнической системы образования и воспитания. Проанализированы публикации, посвященные организации и методическому обеспечению учебно-воспитательного процесса в системе украинского образования в Канаде, поиску эффективных форм, методов и средств обучения учащихся родных школ и курсов украиноведения, воспитанию в них потребности в изучении родного языка, истории, культуры и географии Украины, традиций и обычаев украинского народа. Показано, что в статьях методического характера раскрыты общие принципы организации обучения языку в родной школе, требования к учебным занятиям, основные формы их проведения, особенно в объединенных классах сельских школ, пропагандируется опыт украинских учителей в изучении на уроках родной речи отдельных тем, использование в этом процессе широкого спектра методов и приемов, обеспечивающих тесное сотрудничество учащихся и учителей. Доказано, что обязательными качествами украинского учителя в диаспоре авторы публикаций считают высокую идейность, национальное самосознание, нравственность, самопожертвование, любовь к детям, верность избранному делу, профессиональную компетентность, глубокое знание родного языка и методики его обучения, навыки индивидуальной работы с учащимся, аккуратный внешний вид, культура поведения. Анализ публикаций помог определить пути и средства формирования личности учителя родной школы, повышения его профессионального уровня (приобретение педагогического образования в ВУЗ, участие в работе научно-методических конференций, учительских семинаров, семинаров-практикумов, летних учительских курсов, изучение передового педагогического опыта, самообразование). Publications of Ukrainian Canadian educational press (magazines «Teacher's word», «Ridna Shkola», «Life and School», «Theme», «Ridnoshkilnyk», «Ukrainian teacher in Canada», «Vidhuknitsya») devoted to various problems of development of native language schooling of Ukrainians in the diaspora in the second half of XX – beginning of XXI century, as a source of the research of its history, are analysed. reveals Its role in covering organizational and didactic principles of native Ukrainian schools and courses, in scientific and methodological support of educational process and in the formation of human resources for the system of Ukrainian education in Canada is revealed. It is stated that publications of the Canadian Ukrainians in ethnic educational press is not only a powerful base for scientific research, but also can be successfully used in the educational process of higher educational pedagogical institutions of different levels of accreditation and postgraduate pedagogical education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.574 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бигар Г. 
Особливості формування уявлень молодших школярів про психічну та духовну складові здоровʼя на уроках "Основи здоровʼя" [Електронний ресурс] / Г. Бигар // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бигар Г. П. 
Формування професійної ідентичності майбутніх учителів як один із факторів професіоналізму [Електронний ресурс] / Г. П. Бигар, І. С. Прокоп, І. І. Піц // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 399-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шевчук К. 
Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / К. Шевчук, Г. Бигар, А. Предик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 215-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бигар Г. П. 
Сформована професійна ідентичність − запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Г. П. Бигар, І. І. Піц, К. Д. Шевчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2020_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бигар Г. П. 
Аналіз парадигм виховання в сучасній системі освіти [Електронний ресурс] / Г. П. Бигар // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_14
Проаналізовано моделі виховання особистості в сучасній системі освіти. Зроблено висновок про наявність в природі людини потенціалу до безперервного розвитку. На цих засадах обгрунтовано таку організацію педагогічного процесу, за якої вихователь зміг би керувати діяльністю дитини, забезпечувати її активне самовиховання шляхом виконання самостійних і відповідальних дій. Визначено умову ефективності виховання - самостійний вибір або осмислене сприйняття дітьми смислу та мети діяльності.Проанализированы модели воспитания в современной системе образования. Сделан вывод о наличии в природе человека потенциала к безостановочному развитию. С этих позиций обоснована такая организация педагогического процесса, в которой воспитатель смог бы руководить деятельностью ребенка, обеспечивать его активное самовоспитание путем выполнения самостоятельных и ответственных действий. Определено условие эффективности воспитания - самостоятельный выбор или осмысленное восприятие детьми смысла и цели деятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.655 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бигар Г. П. 
Роль інформаційних технологій у вихованні учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Г. П. Бигар // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 42. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_42_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.027 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського